Vi vil påminne deg om at generalforsamlingen samt valgene vil finne sted i den kommende søndag 3. februar mellom kl. 13.00 og 15.00 i Gauselbydelshus, Heddeveien 141, 4033 Stavanger. Det nye årets kakeskjæringsarrangement følger opp etter valget.

Vi har nå nådd en viktig milepæl når det gjelder den faktiske eksistensen av klubben vår, og vi gleder oss til hverandres tilstedeværelse slik at det greske samfunnet i Rogaland fortsetter å representere det lokale greske fellesskapet.

Det er viktig å beacon våre stigma med ekstroversjon og å fremme våre tradisjoner på noen mulig måte og i en gitt sjanse til å gjøre det, alltid innenfor vårt spesifikke potensielle rammeverk. Derfor er deltakelse fra de fleste av våre medlemmer i generalforsamlingen av største betydning, da det kan generere og fremme nye ideer og forslag som kan styrke vårt samfunn.

I fjor for eksempel ble det foreslått å etablere et møtepunkt på søndager hvor alle kunne delta i organisert virksomhet eller bare for en kopp kaffe og chatte. Det var en veldig god ide som tiltrak interessen til ganske mange av våre medlemmer. Det er alltid hyggelig å møte der, høre på språket vårt og ha en gresk kopp kaffe.

Videre besluttet vi med enstemmig beslutning fra styret å ha en årlig begivenhet hvor vi vil hedre medlemmer av vår klubb som har bidratt til vår felles sak og / eller har representert vår klubb i lokalsamfunnet. Ved å gjøre det, vil vi gjerne gjenkjenne / bekrefte sitt bidrag.

Fra og med i år har vi planer om å hedre tre av våre klubbmedlemmer, og vi håper hjertelig at alle dere kan bli med oss ​​i løpet av denne hendelsen. Hvis vi blir med våre krefter, kan vi lage en ny start som kan være starten på å oppnå gode ting.

Vi mener også at det er nødvendig å forny styret med nye medlemmer som kan styrke samfunnet med friske ideer og vital energi. Derfor kalles vi til alle som har viljen og tiden til å hjelpe oss. Vennligst ikke nøl med å komme om bord og ta innlegg på det nye styret for medlemmer som skal opprettes på søndag. Hvis noen er interessert, vær så snill å erklære din interesse enten på vår Facebook-nettside, eller like før valget finner sted den kommende søndagen.

På vegne av styret

Konstantinos Adamis