God kveld. Gresk Forening i Rogaland ønsker å ønske godt nyttår til alle sine venner og medlemmer.

Vi vil også innrømme at generalforsamlingen og de toårige valgene finner sted 3. februar mellom kl. 13.00 og 15.00. Valget vil utpeke en ny boardingkomité for å overta de neste par årene.

Ditt møte og deltakelse er av største betydning. Vi vil også understreke at tilstedeværelsen av vår greske kultur gjennom vår klubb i en gjestfri flerkulturell by preget av intensiv engasjement for fremme av individuelle kulturer, er like viktig. Vår klubb trenger allas støtte, forslag, nye ideer, samt nye ansikter for å gå et skritt lenger som en enhet.

Vi forstår at hver enkeltes personlige liv er sterkt opptatt av andre forpliktelser, og fritid er en luksus for de fleste av oss. Hvis vi skal holde den greske bakken tent i dette flerkulturelle miljøet som vi og våre familier valgte å leve i, må vi samle oss selv og ta litt tid til klubbens behov.

Vi vil gjerne minne om at de eneste som har stemmerett ved valgene, er de som har fullt ut betalt det årlige abonnementet på 2018 (100 kr per person). Medlemskapet kan også betales like før valget om noen er interessert.

Det nye årets kakeskjæringsarrangement vil følge opp etter like valget. Kaffe og snakk vil også bli servert.

Alt dette foregår i Gauselbydelshus, Heddeveien 141, 4033 Stavanger.

På vegne av styret

K. Adamis